Wednesday, July 14, 2010

JUMBO SALE !!!

Kami sedang mengadakan JUMBO SALE 50% sekarang !!!

Dapatkan produk hebat dengan harga yang menakjubkan seperti beriku :

1) Aurafem siang - 10 kpg sebungkus = RM7.25  (Harga biasa RM14.50)

2) Aurafem malam - 8 kpg sebungkus = RM7.25  (Harga biasa RM14.50)
 

3) Pantyliner biasa - 30 kpg sebungkus = RM8.25  (Harga biasa RM16.50)

4) Pantyliner G-string - 20 kpg sekotak= RM7.25  (Harga biasa RM14.50)




Untuk maklumat lanjut tentang kebaikan & kemampuan produk2 tersebut, sila scroll kebawah or ke kanan blog ini.

Dapatkan segera sebelum kehabisan .....

ANDA ADA MASALAH KENCING MANIS & DARAH TINGGI ??


SUPA MIN 92
Berat : 40 ml
Harga Pengedar : RM60.00
Harga Pasaran : RM75.00
Cara guna : Dewasa : Bermula dgn 2 titik dalam pelbagai minuman atau sup. Tambah 2 titik sehari sampai 8 titik/gelas. Kanak-kanak : 2-3 titik dalam sehari.
TESTIMONIAL
"Saya di sahkan mengidap kencing manis sejak 2004 lagi & pelbagai ubat telah sy cuba utk memulihkan tahap kesihatan agar cergas spt dulu. Sejak diperkenalkan oleh seorang rakan baru2 ini, Alhamdulillah selepas mencubanya, kurang seminggu shj bacaan kencing manis dari 23 telah turun ke 10 - 12. Hamdan"

Monday, March 22, 2010

ANDA ADA MASALAH RAMBUT GUGUR??




JOM cuba Shampoo MIRA GREEN

WHEN EVERTHING ELSE FAILED, USE MIRA GREEN

MIRAGREEN, all natural enzyme-based shampoo is formulated and manufactured using plant and vegetable ingredients free of chemicals. It is specially designed for blood circulation which promote hair growth and prevent excessive hair fall.
MIRAGREEN, shampu enzim 100% semulajadi diperbuat menggunakan formula yang mengabungkan garam, tumbuhan dan sayuran dan bebas dari sebarang bahan kimia. Ianya direka khas untuk membaiki aliran darah bagi mempromosi penumbuhan rambut dan menghalang keguguran rambut berlebihan.

Non poisonous, no ill side effects, rids most Sickness
Tidak beracun, tiada kesan sampingan dan menghilangkan pelbagai penyakit.


FULL BODY 100%
All Natural Enzyme-base Shampoo

100% Kepekatan Shampu Enzim Semulajadi

Daily Use for normal to oily hair
Kegunaan harian untuk rambut normal ke berminyak

Ingredients :
Salt, Plants and Vegetables
Garam, tumbuhan dan sayuran

Clinically proven for effectiveness
Dermatologically tested
Hypo-Allergenic
No harmful chemical
No animal testing


Daily used does not effect the pH balance of hair
Tidak menjejaskan pH rambut bila digunakan setiap hari

Weight : 250 ml

Harga Pasaran : RM79.00
Harga Pengedar : RM63.20


TESTIMONIAL

"Saya mengalami masalah rambut gugur sejak tahun 2009 lagi dan menjadi semakin ketara pada awal tahun ini. Telah beberapa produk sy gunakan untuk mengatasi masalah tersebut namun tidak berhasil. Sejak diperkenalkan dengan shampoo MIRAGREEN pada pertengahan June lalu, sy dapati semakin banyak anak2 rambut tumbuh manakala rambut yang gugur pun semakin berkurangan.

Jika anda menghadapi masalah yg sama spt sy.....jom cuba shampoo MIRAGREEN ini....Insya Allah ianya dapat membantu anda jua. Untuk mengetahui pengalaman sy sila call 017 2256926"

Thursday, March 4, 2010

HUI WELLNESS ESSENTIALS

Vitality, Beauty and Health


The unique Chinese Islamic Dietary Healthcare and Preventive Medicine formulated based on Ancient chinese Hui Formulary and manufactured using advanced biotechnological technique coupled with uncontaminated natural botanical resources from Guyuan Liupan Mountain Regions of Ningxia, China.


MUQAWAIT

Muqawait is made from freeze-dried powder of whole wolfberry, American ginseng, velvet of young deer antler, herba cistanches, clove, euryale seed, Chinese raspberry and ginkgo biloba. It is specially formulated for enhancing the vitality and virility of middle-aged to elderly people through improving & regulating immune system, strengthening physique, countering body imbalance, invigorating kidney function and strengthening semen and protecting and stimulating prostate function.
QALSAUM
Qalsaum is made from freeze-dried powder of whole wolfberry, pearl powder and vitamin D. It is specially formulated for middleaged to elderly people especially women for retaining youthful appearance, complementing body calcium, preventing osteoporosis and joint degenerative diseases.
THAFIF-ALDAM
Thafif-aldam is made from cassia seed, pu'er tea and grape seed extract. It is sepcially formulated for obese people and people with high blood lipid & cholesterol through regulating blood lipid, reducing body tryglyceride content, inhibiting and intestinal absorption of cholesterol, reducing blood viscosity, preventing high blood pressure, preventing atherosclerosis and preventing stroke.
Research On Wolfberry (GOJI)
1. Support healthy immune system;
2. Anti-Aging/Slow aging process (maintain normal cell growth & improve DNA restoration & repair;
3. Cancer prevention - scientist believe that wolfberry fruit may be a very good supplement to prevent liver cancer because it exerts liver protection & anticancer effects at the same time;
4. Liver protection;
5. Vision improvement - Scientist found wolfberry fruits reduce dark adapting time & improve vision under subdued light.

Thursday, January 28, 2010


AURAFEM adalah produk baru dari syarikat saya. Siapa lagi yg nak support syarikat sendiri kalau bukan staf2 nya dulu kan? So sbg tanda sokongan, sy memulakan langkah dgn mempromosikan produk baru ini menerusi blog sy yg tak seberapa ini.

Bagi sy dgn adanya blog, bisa memudahkan lagi keje sy. Sebabnya tak perlu ckp byk, just suruh kawan2 rujuk semua info yg diperlukan disini. Kalu nak p terangkan kat semua kawan2 yg diseluruh Malaysia ni fuhhhh jenuh nak explain tu. Itu belum lagi di seluruh dunia hehehehe.

Baiklah...tak yah lah berceloteh panjang, mai sy citer serba sedikit tentang AURAFEM ni.

Alkisahnya, sepanjang tempoh haid, wanita mempunyai daya tahan tubuh yang secara relatifnya lebih lemah dan bakteria mudah menjangkiti faraj mereka yg mana akan menyebabkan inflamasi dan ketidakselesaan yang boleh mendatangkan penyakit.

Dengan demikian, pemilihan dan pengunaan tuala wanita yang bersesuaian amat penting bagi menjamin kemampuan penyerapan yang optima.

AURAFEM mengandungi Ion Negative (Anion) dan Haba Infra Merah (FIR) yang mampu membasmi bakteria (menghilangkan bau) dan mengekalkan tahap kesihatan yang lebih baik.


CIRI-CIRI AURAFEM

# Ion Negatif (ANION) dan Lapisan Haba Infra Merah (FIR)

Meneutralkan bahaya ion positif agar tubuh lebih relaks dan selesa sepanjang tempoh menstruasi. Ia turut membantu mengurangkan bau dan memperbaiki kesihatan.

# 100% Lapisan Ultra Halus Tanpa Kitar Semula

Lembut pada semua jenis kulit

# Lapisan Ultra Menyerap

Lapisan penyerapan hebat menyerap cecair dengan pantas dan mengelakkan kebocoran.

# Pengudaraan

Memastikan anda kering dan bersih.


Haba Infra Merah (FIR)

Meningkat peredaran darah dan membekalkan oksigen ke tisu-tisu yang rosak (membantu pengurangan sendi kronik dan kesakitan otot).

Mengalakkan ketenangan dan keselesaan, tidur yang nyenyak dan melegakan tekanan.
Mengurangkan tekanan darah dan memperbaiki kepekatan darah.

Kesan terapeutik Haba Infra Merah:

* mengurangkan kekejangan sendi
* melegakan kekejangan otot
* meningkatkan peredaran darah


Ion Negatif (Anions)

Ion Negatif (Anion)
akan menyerap ke rahim melalui faraj dan seterusnya memperbaiki peredaran darah. Oleh itu, kelodak dan darah beku dalam faraj akan keluar dengan lebih lancar dan mengurangkan keradangan serta menghilangkan bau.

AURAFEM berkesan menyekat pertumbuhan dan kewujudan bakteria dan virus-virus, meningkatkan metabolisme badan, memperbaiki perembesan dan sistem imunisasi. Ia juga berkesan dalam menyesuaikan tekanan, membasmi bakteria, mengurangkan keradangan, bau dan keletihan.


8 LAPISAN UNTUK KESELESAAN

1. Lapisan permukaan selembut sutera untuk penyerapan cepat;

2. Lapisan perlindungan tambahan depan & belakang;

3. Lapisan plastik gred makanan (food grade);

4. Lapisan kertas bebas habuk;

5. Lapisan gel penyerap, 5 kali lebih penyerapan;

6. Lapisan kertas bebas habuk;

7. Lapisan telus udara;

8. Lapisan Sisipan Sinar Jauh Infra Merah & Anion (Ion Negatif).

Untuk mengetahui sendiri akan keberkesanan & keselesaan produk ini, boleh hubungi saya atau distributor2 yg berhampiran dengan anda.


Friday, January 22, 2010

Comparison Demo


video

Special Features of AURAFEM Far-Infrared Anion Sanitary Pad

* Every Aurafem sanitary pad comes with a Far-infrared Anion strip.

* Negative ions will penetrate the womb through vagina, improving blood circulation. This will help discharge blood clots more efficiently.

* Aurafem Far-infrared Anion sanitary pad can effectively restrict the growth and survival of bacteria and viruses, remove odor, increase metabolism, improve discharge ability and immune system.


Aurafem Far Infra red Anion Features

* super dry perforated film (soft top sheet to keep you dry and fresh);

* wide 'back-guard' area to prevent overflow;

* improved non-woven wing for comfort;

* breathable layer;

* leak proof;

* high absorbency (5 times better);

* advance easy-to-open, air tight adhesive packaging to ensure bacteria / fungal free;


Aurafem Far-Infrared Anion Helps

* kill bacteria;

* remove bad odor with no side effect;

* reduce fatigue;

* improves hormonal balance;

* reduce stress;

* enhance metabolism;

* improves blood circulation;

* strengthen immune system;


FAQ

Why are Aurafem Far-infrared Anion sanitary pads antibacterial?

The anion chip with far-infrared has the ability to generate a flow of anions with concentration of 5810 negative ions. This promotes the killing of bacteria and elimanates the inpleasant odor. The far infrared rays strengthen and heal the skin and enhances blood circulation.


Why are Aurafem Anion sanitary pads breathable?

The base layer has the ability to let air through but not liquids.


Why aren't Aurafem Anion sanitary pads scented?

Scent does not mean cleanliness and hygiene. Besides, it is well known that there are women prone to allergic reactions to scented sanitary pads. Post-menstrual women and pre post-menstrual women may experience increasing genital itching.


What are the advantages of the packaging?

Normally the sanitary pads are kept in bathrooms and toilets. It is well known that warm and humid rooms are a favorable environment for proliferation of various bacteria. Aurafem Far-infrared Anion sanitary pads packaging is made of foil that is used in the food industry and is suitable for reuse, it can be opened and closed many times.


What are the advantages of packing every individual pad within the packaging?

Even if you leave the pack open, the individual pads are hermetically sealed which preserves their sterility. They can be kept in a handbag or another place without compromising their sterility.


What are the advantages of the materials used for their production?

The fine outer surface provides for a pleasant feel, freely permeates liquids and does not provoke allergic reactions. The absorbent material has the ability to absorb several times more than common absorbents, thus providing better protection. The absorbent is wrapped in dust-free non-recycled paper (recycled paper from cartons, newspapers, magazines, etc. are not use, they may contain substances that are harmful to the woman's health). The glue used is food-based and if it stays on the undergarments after their washing it is not harmful at all.


Where can I get/purchase the product?

You can get it from me via dialing 019 2429622 or contact the distributor / stokist listed at the right column of this blog.


Do I have to become a member or pay registration fee to purchase this product?

To entitle for special price, you are advisable to become a distributor / stokist. Registration fee is RM30.


SOALAN & JAWAPAN


Mengapa tuala wanita Aurafem Sinar Jauh Infra Merah & Anion anti bakteria?

Gabungan Sisipan Sinar Jauh Infra Merah, Anion dan suhu badan akan menjana haba yang mampu membasmi bakteria dan menghilangkan bau. Sinar Jauh Infra Merah juga mempercepatkan proses penyembuhan kulit serta meransangkan peredaran darah.


Mengapa tuala wanita
Aurafem tidak mengandungi pewangi?
Kehadiran pewangi tidak bermakna kebersihan, ia hanya untuk menghilangkan bau. Kebanyakan wanita terdedah kepada alahan berpunca dari tuala wanita yang mengandungi pewangi. Aurafem berupaya membasmi bakteria yang menyebabkan bau.


Mengapa tuala wanita
Aurafem telus udara?
Lapisan asas khas Aurafem mempunyai kemampuan telus udara yang menyekat ketelusan cecair.


Telah diuji dan disahkan?

Aurafem telah diuji oleh Universiti Kebangsaan Malaysia untuk bersifat sensitif, manakala makmal SGS pula mengesahkan tiada logam dan bakteria seterusnya menepati piawaian antarabangsa. Dikilangkan oleh kilang yang ultra moden dan mempunyai piawaian ISO 14001:2004 dan ISO 9001 : 2000


Apakah kelebihan bahan yang digunakan
Aurafem?
Lapisan ultra halus dihasilkan untuk keselesaan, menyerap cecair dengan bebas tanpa radang. Bahan penyerapan mampu menyerap 5 kali lebih daripada biasa. Bahan penyerap di lindungi kertas bebas habuk dan tidak menggunakan kertas kitar semula (kertas kitar semula mungkin mengandungi bahan-bahan yang membahayakan kesihatan wanita). Gam yang digunakan adalah jenis gam yang berasaskan makanan.


Apakah kelebihan bungkusan
Aurafem?
Pembungkusan Aurafem diperbuat dari kerajang (foil) yang digunakan dalam Industri pemakanan.


Dimanakah produk ini boleh diperolehi?
Untuk mengetahui sendiri akan keberkesanan & keselesaan produk ini, boleh hubungi saya atau distributor2 yg berhampiran dengan anda.


Adakah perlu menjadi ahli dan membayar yuran pendaftaran untuk membeli produk ini?
Untuk melayakkan anda mendapat harga special, anda disarankan agar menjadi pengedar atau stokis. Yuran pendaftaran adalah RM30.


Untuk lihat PRICE LIST klik di sini

Tuesday, January 12, 2010

TESTIMONIALS

Mohd Noh - 019 2178644
"Saya mengalami sakit buku lali hingga sukar utk memijak apatah lagi utk berjalan. Even telah memakan ubat dari klinik, bengkaknya masih tidak juga surut. Setelah hampir seminggu keadaan masih tidak berubah, isteri sy telah menyarankan agar meletakkan pantyliner Aurafem ditempat yg bengkak & kemudian dibalut dgn bandage. Even sy meragui akan kemampuannya namun sy cuba jua memandangkan sy sukar utk tidur sejak buku lali sy sakit. Alhamdulillah keesokan harinya bengkak dibuku lali & sakit pun byk berkurangan. Terima kasih kpd Aurafem yg bukan saja utk kegunaan bulanan kaum wanita, tapi mampu memulihkan pelbagai masalah kesihatan yg lain."


HUZA - 013 9692222
"Pertama kali sy melihat rekabentuk aurafem yg nipis, sy meragui keupayaannya dlm menampung darah yg banyak. Untuk mengetahui sendiri keberkesanannya, sy telah mencubanya dan terbukti kadar keserapannya lebih baik dari produk yg pernah sy gunakan sebelum ini. Kenipisan aurafem kadangkala membuatkan sy lupa yg sy sedang memakainya malah sy rasa bertenaga. "



Jamaliah - 018 3723443
"Baru-baru ini sy mengalami masalah keputihan yg agak merisaukan. Apabila mengetahui akan kemunculan produk terbaru AURAFEM yg mempunyai kelebihan dari tuala wanita yg telah sekian lama sy gunakan, lantas sy mencubanya. Alhamdulillah kini masalah keputihan tidak lagi menganggu sy malah rasa lebih bertenaga sejak menggunakan tuala wanita mahu pun pantyliner AURAFEM. Sy sarankan sesiapa yg menghadapi masalah buasir, keputihan atau sengugut agar mencuba produk ini. 018 3723443"


click for more

 
Free Host | lasik surgery new york